Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční, Referent, Tlumočník/překladatel, Vkládání dat do počítače
teamleader
Nabídka Všechny lokality
20 000 Kč
Přivýdělek ve volném čase 8 - 12 000,- Kč. Hledáme spolupracovníky se zájmem o výživu a zdravý životní styl. Volná pracovní doba, zaškolení, flexibilita.
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO REFERENTA
Nabídka Ostrava
0 Kč
Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost ....
Asistentka - sekretářka
Nabídka Plzeň
0 Kč
Přijmeme asistentku ředitele - administrativní pracovnici, SŠ nebo VŠ, znalost AJ nebo NJ, dobrá práce s PC (MS Office), základní znalost účetnictví,organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, řidičský průkaz sk.B. 5 týdnů dovolené, stravenky. Mzda 30000,- Kč
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO REFERENTA
Nabídka Ostrava
0 Kč
Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost ....
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO REFERENTA
Nabídka Moravskoslezský kraj
20 000 Kč
Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost ....
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO REFERENTA
Nabídka Moravskoslezský kraj
20 000 Kč
Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost ....
Administrativní pracovnice - účetní, fakturantka
Nabídka Praha - východ
25 000 Kč
Stabilní rodinná, dopravní a logistická firma hledá administrativní pracovnici se zaměřením na účetnictví a fakturaci. Práce v malém kolektivu v moderních kancelářských prostorech v obchodní zóně Čestlice (Chodov 10min, Průhonice 5min, Čestlice 5min) Nástup možný ihned.
Ziskejte přijem navíc
Nabídka Vysočina
15 000 Kč
přidejte se k našemu projektu, který vám umožní vydělávat peníze přes internet, po telefonu.Pokud máte čas 2-3 hodinky denně, nic Vám nebrání v tom, abyste si přivydělali 5-10 tis./měs nebo si zajistili příjem i do budoucna.
Práce na ŽL - fix 40 000 Kč + provize
Nabídka Všechny lokality
Dohodou
Pro celou ČR a SR. Na pozice: ředitel, obchodník, telefonista/tka, asistent/tka Zaměření: Uzavírání obchodních případů se zákazníky ze všech oblastí Podnikatelské činnosti - vyhledávání nových a péče o stávající zákazníky Požadavky: - výborné komunikační a vyjednávací schopnosti - reprezentativní vystupování - mít obchodní myšlení - cílevědomost - pozitivní myšlení - samostatnost - vlastní osobní automobil - Živnostenský list Požadované zkušenosti: - Ekonomické, Technické, Obchodní, Administrativní, Bankovní, Počítačové, Stavební, ....
Ziskejte přijem navíc
Nabídka Všechny lokality
15 000 Kč
Pokud by jste měli možnost si přivydělat 10-15 000,-kč měsičně ,aniž by to ohrozilo vaše zaměstnání…zajimalo by Vás to? platí celá ČR
Ziskejte přijem navíc
Nabídka Všechny lokality
15 000 Kč
Pokud by jste měli možnost si přivydělat 10-15 000,-kč měsičně ,aniž by to ohrozilo vaše zaměstnání…zajimalo by Vás to?
PRŮZKUM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ - BRIGÁDA
Nabídka Moravskoslezský kraj
1 200 Kč
Informace: - oslovování a dotazování zákazníků obchodního řetězce - vyplňování jednoduchého dotazníku pomocí mobilní aplikace - pracovní doba: 9.00 - 19.00 h - místo výkonu práce: dle výběru podle dané lokality - doprava na a z pracoviště zdarma Požadujeme: - mobilní telefon s operačním systémem Android Nabízíme: - úkolová mzda: 1 200 Kč za vyplnění 80 dotazníků
Hledáme šikovné lidi s chutí pracovat!
Nabídka Všechny lokality
10 000 Kč
Jedná se o vyzkoušený a zavedený projekt práce řízený z domova s využitím pc, telefonu a internetu. Obor činnosti: výživa, péče o tělo, zdravý životní styl Práce zahrnuje: poradenství a péče o klienty – výhradně na dálku, bez osobních schůzek vytváření reklamních kampaní obsluhu internetového obchodu průběžné online zaškolování K práci potřebujete: telefon, pc, internet alespoň 1 – 2 hodiny volného času denně chuť ....
ASISTENTKA - ASISTENT
Nabídka Všechny lokality
27 272 Kč
HLEDÁME SCHOPNÉHO, PRACOVITÉHO, FÉROVÉHO PARŤÁKA NA POZICI ASISTENTKY - ASISTENTA DIVIZNÍHO MANAŽERA PROSPERUJÍCÍ PORADENSKÉ SPOLEČNOSTI. ZKUŠENOSTI Z OBLASTI FINANČNÍHO PORADENSTVÍ JSOU PRO NÁS VÍTANÉ A DOST DŮLEŽITÉ. NEJSOU VŠAK PODMÍNKOU NAŠÍ SPOLUPRÁCE... MÁME ZÁJEM JEN O VÁŽNÉ ZÁJEMCE Z PRAHY A OKOLÍ. NA VŠEM OSTATNÍM SE DOMLUVÍME K OBOUSTRANNÉ SPOKOJENOSTI. Email - vrba@pentiaconsulting.cz. Mobil - ....
Obchodní zástupce
Nabídka Uherské Hradiště
Dohodou
Chcete pracovat z pohodlí kanceláře, nebo domu a fyzicky se nepřemáhat? Chcete být pánem svého času a dobře si vydělat? Hledáme nové kolegy pro okres Uherské Hradiště pro komunikaci s klienty, řešení jejich požadavků a zkompletování dokladů. Nabízíme vysoké finanční ohodnocení, flexibilní pracovní dobu, licenci u ČNB a kompletní zaškolení. Požadujeme : min. SŠ s maturitou a nebo ....